• Oversigt
    • Nyheder
    • Kalender
    • Stævner
      • 2023-01-25 NatCup 6. afd.
      • 2021-11-10 NatCup 1. afd.
      • 2020-11-25 NatCup 3. afd
      • 2019-10-30 NatCup 1. afd
      • 2018-09-26 SM-Nat
      • 2015-08-23 Divisionsmatch
  • Aktiviteter
    • Familieorientering
    • O-løbstræning
    • O-løbsstævner
    • Sociale
  • Prøv O-løb
  • Find Vej
    • Sperrestrup Skov
    • Sillebro Ådal
    • Grønlien
    • Gulddysse Skov
  • Klubben
    • Klubhus
    • Klubdragt
    • SportIdent
    • Bestyrelsen
    • Udvalg og kontaktpersoner
    • Medlemskab
    • Vedtægter
    • Retningslinier

Generalforsamling 2015

Der indkaldes til generalforsamling fredag d. 23. januar 2015 kl. 19:00 på Skyhøj.

Dagsorden jf. §8 kan ses i seneste nummer af KOK-NYT.

Af hensyn til indkøb må du gerne lade et ord falde til Ellen, Jette eller Solvejg, så de ved, hvor mange vi bliver.

På gensyn,
Bestyrelsen

Detaljer
Publiceret: 15. januar 2015

Så er det tid til Nat O-løb

Nu er det tid at prøve evnerne af på nat-o-løb.

Lasse H og Knud er klar til Nat Cup, som løbes onsdag aften, og de tager gerne flere med i bilen. Lasse har ligeledes overtaget tjansen med opbevaring og udlån af pandelampen, så kontakt endelig ham og kom en tur i aftenskoven.

Opmærksomheden skal også henledes på Vintercup de kommende lørdage og Molboløbene som foregår søndage i januar, februar og marts.

God fornøjelse og godt o-løbs nytår.

Detaljer
Publiceret: 1. januar 2015

Glædelig Jul

Da der ikke er kommet et egentligt december-K.O.K.-NYT, sender vi til alle kildeholmere de bedste ønsker for en rigtig GLÆDELIG JUL og et GODT NYT-O-ÅR.

Lad os ses en hel masse på o-banerne på postfinding i det nye år.

Der vil komme masser af tilbud.

Husk, der er generalforsamling i klubhuset den 23/1 2015.

 

Pbv.     Eskild.

Detaljer
Publiceret: 24. december 2014

Liva blev dobbelt-vinder

Så er sæsonen 2014 ved at være slut. Der blev sat et festligt punktum ved klubfesten, som indledes med en lille sprintversion for dovne banelæggere. Juniorløberne fik et kort med alt for mange poster tegnet ind, og så gik jagten på de rigtige steder. For øvrige løber, var der kun postbeskrivelser at gå efter. Enkelte havde lige brug for en opfriskning inde det gik ud i terrænet.

Vinderne af dagens løb blev:

Ungdomsklasse: Liva
Dame-klasse: Ina
Herre-klasse: Eskild
Lasse-klasse: Hansen

 

Under maden blev klubmestrene i de forskellige klasser hyldet:

Børn/ungdom: Liva Mark Hansen
D21-D39: Maja Rønn Østergaard
D40-D59: Tine Rønn Østergaard
D60-: Ina Blom
H21-H39: Lasse K. Sudergaard
H40-H59: Niels Rønne
H60-: Nils Sættem

 

Der var tæt kamp om den sagnsagnomspundende udnævnelse af årets fejlklip. To personer havde begge taget forkert kort i starten, og dermed løbet forkert bane. Dette formodenligt til stor ærgelse for begge. Men Henrik Waltenburg snuppede dog prisen foran Lasse K. Sudergaard. Henriks smutter var ved divisionsmatchen og anses af større betydning end Lasses svipser ved Sprinten under Læsø 3-dags, hvorfor prisen tilfaldt ham.

Detaljer
Publiceret: 27. november 2014

Klubhygge den 16. november

Lidt sent, men så absolut velment, indbydes alle klubbens medlemmer med familie til en hyggelig dag i klubhuset 'Skyhøj'.

De friske mødes kl. 11:00 til et lille o-løb i nærheden af klubhuset. Efter bad og omklædning er der fællesspisning kl. 13:00.

Programmet vil indeholde overrækkelse af præmier for dagens lille dyst, kåring af klubmestre, udnævnelse af årets fejlklip, samt naturligvis masse af snak, hygge og røverhistorier fra årets o-løb og ture.

Maden medbringer vi selv ud fra devisen om, at du medbringer den ret, som du ved, vi andre vil savne hele julen, hvis du ikke laver den netop til denne lejlighed. For dog at undgå en for stor stime af sild eller andet, bedes du give arrangementudvalget (Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. og Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.) en tilkendegivelse om, hvad du påtænker at medbringe. De samler også tilmeldingerne, så vi ved hvor mange, der kommer. Gerne med en indikation om, hvorvidt du stiller op til den lille o-løbsdyst.

Drikkevarer (udover te og kaffe) bedes man selv medbringe.

Vel mødt!

Detaljer
Publiceret: 26. oktober 2014
  1. Kildeholm'er på MTB
  2. Klar til oprykningsmatch 21. sept. i Grib Skov
  3. Divisionsmatch 31. august i Store Dyrehave
  4. Opstart af træning efter sommerferie

Side 34 ud af 41

  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38

Information

  • Indmeldelse
  • Kontakter
  • Løbstilmelding

O-løb Links

  • Oversigt over orienteringsløb
  • Dansk Orienterings-Forbund
  • Find vej i ...
  • O-service
Facebook logo Følg os på Facebook