På søndag den 15. marts holder vi Familie- og Motionsorientering i Grønlien Skov og Sillebro Ådal ved Frederikssund. Der er som sædvanligt start mellem 10:00 og 11:00, og startstedet er Ågade 56, Frederikssund. Du kan læse flere detaljer i kalenderen.

Det bliver så det sidste Familie- og Motionsorientering arrangement, vi holder her i vinter, for nu skal vi igang med de næste arrangementer, nemlig træning og løb i skovene rundt omkring i Nordsjælland. Her har du også mulighed for at deltage, hvad enten du er barn eller voksen.

For børn

For børnene er der fra onsdag den 6. maj og de følgende onsdage SkovCup. SkovCup arrangeres af orienteingsklubber, heriblandt Kildeholm Orienteringsklub, rundt omkring i Nordsjælland. Du kan læse mere om det på SkovCup's hjemmeside, Kildeholms Orienteringsklubs hjemmeside og Facebook. Disse arrangementer er åbne for alle børn i alderen op til ca. 13 år. Det koster 15 kr per barn at deltage. Er du medlem af Kildeholm Orienteringsklub, så betaler klubben for din deltagelse.

For voksne

For voksne er der flere muligheder. Man kan:

• Deltage i vores Introduktionskursus for nybegyndere og let øvede. Det foregår onsdag den 18. marts (teori) og søndag den 22. marts (praksis). Kontakt Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. for nærmere oplysninger.
  • Deltage i vores træningsaktiviteter fra torsdag den 2. april og efterfølgende torsdag frem til sommerferien og igen i efteråret. Læs mere på vores hjemmeside og Facebook.
  • Tage ud til åbne løb sammen med klubbens øvrige aktive medlemmer.

Aktiviteterne for voksne kræver indmeldelse i klubben. Er du interesseret, så kontakt Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller et bestyrelsesmedlem.

Vi glæder os til at se jer i skoven!