Kildeholm OK arrangere klubtræning baseret på træningsbaner udlagt af Østkredsen rundt omkring i Nordsjælland. Sted og træningsmoment skifter fra gang til gang. Det er gratis for dig som medlem af Kildeholm OK at deltage.

Tekniktræningen er for alle klubbens medlemmer og kræver blot tilmelding til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.fra gang til gang.

Der er træningsbanerne på cirka 3, 5 og 8 km. Hvis der er tilmeldte børneløbere, vil der være en begynderbane på 2-3 km og en mellemsvær på 3-4 km.

De lette og mellemsvære baner er uden moment, dvs. almindelig bane på helt almindeligt o-løbskort. De svære bane er med moment, dvs. banen er lavet med fokus på en bestemt teknisk færdighed, f.eks. kompas/retningsløb eller kortforståelse. Den vil dog også ofte kunne løbes som en almindelig bane, f.eks. af en mindre erfaren løber med hjælp/skygge af et erfarent klubmedlem.

Træningen foregår lørdag eftermiddag kl. 14:00 og der er tilmeldingsfrist torsdag kl. 20:00.

Stedet for den enkelte træning fremgår af kalenderen på forsiden af vores hjemmeside og på vores Facebook-side. Detaljer omkring selve træningen, herunder mødested, findes på OTØ's (O-Teknik Østkredsen) hjemmeside.

Kontaktperson er Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..