Vi fik tre flotte Sommercup løb og et Cityorientering på fire tirsdage i juni med fin Kildeholm deltagelse.

Vi sluttede Sommercup'en af med fællesspisning ved grillen ved Ballerups klubhus. Samtidig gav det mulighed for at give et bifald til Nils S, som tog en samlet førsteplads i H3 klassen.

Måske var der allerede ved at være sommerferie, da vi afholdt først halvårs sidste Familie- og Motionsorientering. Der dukkede ikke så mange gæster op, men en lille håndfuld kildeholm'ere fandt frem til start og fik trænet opfang og ledelinier på zig-zag banen.

Tekniktræning

I juli er der O-teknik baner i Store Hareskov, Brødeskov (som man ikke kommer så tit i), Ny Hammersholt og lidt længere væk Klosterris Plantage. Skriv gerne på Facebook eller til vores mail-liste, hvis du er på vej ud. Så kunne det jo være du fik selskab i bilen og skoven.

Løb og stævner

Her i sommerferie perioden er det fleredagstævnerne, der er på programmet. Men husk man kan altid kikke forbi og tage en åben bane en af dagene. Man behøver ikke være med alle dage. Måske møder du Lone, som har forhåndstilmeldt sig til på søndag til Vikingedysten ved Haderslev - God tur i skoven, Lone.

Til august er de især værd at bemærke Sensommer Cup arrangeret af Tisvilde Hegn OK. Nok er der langt op til nordkysten, men løbene er velplanlagte og sidste afdeling er i Frederiksværk Skovene, så det er jo lidt tættere på. Mange køre gerne (sammen) til klitplantagerne deroppe. 2. afdeling i Asserbo Plantage er god træning til divisionsmatchen i september i Rørvig Sandflugtsplantage.

Datoerne finder du til sidst i kalenderen, men husk, at du altid kan få et overblik over de forskellige løb inde på O-Service, hvor også tilmelding i de fleste tilfælde finder sted.

Arrangementer

Familie- og Motionsorientering efter sommerferien bliver følgende dage: 25/8, 15/9, 20/10 og 10/11. Vil du hjælpe, så skriv til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Eller duk op og få en løbetur i skoven.

Vi er også blevet spurgt om vi vil lave et orienteringsløb for et linjefagshold på ca. 30 elever fra udskolingen på Stenløse Privatskole. Anja og Erik har allerede meldt sig, men de vil godt have en hånd med af 1-2, der har mod på at hjælpe en flok skoleelever. Kontakt hurtigst muligt Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., hvis du kan enten d. 5. eller 19. sept. om eftermiddagen.

To andre vigtige datoer at notere sig allerede nu er de to divisionsmatcher i efteråret hhv. 8/9 i Rørvig Sandflugtsplantage og 29/9 i Valby Hegn.

Dato

Aktivitet

Bemærkninger

5.-7. juli Vikingedyst Haderslev Vikingedystens hjemmeside  Vi hepper på Lone, som stiller op.
10.-12. juli Vestjysk 2-dags Holstebro Vestjysk Orienteringsklub
30. juli - 1. august Læsø 3-dags Læsø Viborg Orienteringsklub
20. august Sensommer Cup, 1. afd. Egebæksskov v/ Snekkersten Sensommer Cups hjemmeside
25. august Familie- og Motionsorientering Gulddysse Skov KOKs kalender Så skal vi i gang igen, og hjælpere kan melde sig til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..
27. august Sensommer Cup 2. afd. Asserbo Plantage Sensommer Cups hjemmeside Husk, man godt kan deltage i de enkelte afdelinger.
30. august SM Lang Gribskov SM Weekendens hjemmeside Her kan man også prøve Rogaining, et mange post løb over 2-3 timer.

Aktiviteter mærket med fed er det bestyrelsens håb, at alle klubbens aktive medlemmer deltager i.