Er du klar til efterårets løb? Du kan pudse formen af nu ved at deltage i klubbens fællestræning fra torsdag d. 18. august, hvor vi starter op igen i samarbejde med Farum OK, Ballerup OK og OK73.

Træningen foregår hver torsdag med start mellem 17:15 og 18:00, hvor der løbende vil være instruktion. Du finder de forskellige mødesteder i vores kalender på hjemmesiden eller Facebook.

Det er gratis for klubbens medlemmer at deltage og der krævet ikke forhåndstilmelding. Er der ikke-medlemmer, der er interesserede i at prøve orienteringsløb, er man velkommen til at rette henvendelse til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., så finder en mulighed.