Kære venner af Kildeholm Orienteringsklub og deltagere i Familie- og Motionsorientering,

Så må vi se os slået hjem igen. Det gældende forsamlingsforbud forhindre os at afvikle Familie- og Motionsorientering, som vi havde planlagt og plejer at gøre. Men naturligvis skal det ikke forhindre jer i at komme en tur i skoven i det fantastiske efterårsvejr. Vi laver nemlig bare 'Gør-Det-Selv Familie- og Motionsorientering'. Og her er, hvordan det fungerer:

• Gå ind og downloader kortet til en af nedenstående baner.
  • Find et tidspunkt, der passer jer. Det behøver ikke være søndag kl. 10:00.
  • Tag familie eller et par venner med i skoven (Max. 10 personer).
  • Følg så banen rundt, som I plejer. Posterne er røde pæle som på billedet.
  • Klip med tangen på pælen i feltet på kortet ud for nummeret på posten.
  • Tag kortet med næste gang, hvor vi mødes til normal Familie- og Motionsorientering. Så får du et klistermærke til dit Find Vej Pas og en evt. præmie.
  • Husk at hold afstand og vink til andre i skoven!

Baner i Gulddysse Skov med start ved Kulturgården:

Foreløbig erstatter vi arrangementerne den 1. og 15. november med Gør-Det-Selv Familie- og Motionsorientering. Måske blive forsamlingsforbuddet lettet, så vi kan nå en normal dag den 29. november som planlagt. Men mere derom, når vi kommer tættere på.

For god ordens skyld vil vi lige nævne, at Gør-Det-Selv naturligvis er gratis.

God fornøjelse og på gensyn,
Kildeholm Orienteringsklub