Er I friske på lidt orienteringsløb i efteråret? Vi er nemlig klar med endnu en omgang Familie- og Motionsorientering i september.

Jer, der har været med før kender rutinen, men vi håber også meget på, at nye familier og enkeltpersoner har lyst at prøve. Derfor følger lige en kort beskrivelse af arrangementerne.

Familie- og Motionsorientering er en aktivitet, hvor alle kan være med. Sammen med familie og venner eller på egen hånd finder man vej til posterne efter kortet. Det er ikke svært, da ruterne er lette og tilpasset deltagere med ingen eller kun lidt erfaring. Klubbens medlemmer står også klar med instruktion og vejledning.

Små fødder eller en solid klap/barnevogn kan også komme rundt på ruterne. Det tager omkring en time at gå en af turene, der er mellem 2 og 5 km. Har man taget løbeskoene på, går det naturligvis hurtigere. Man kan også prøve kræfter med en lidt sværere bane, hvis man har lyst. Med vores elektroniske kontrolsystem er der styr på, at du finder de rigtige poster.

Det er muligt at starte mellem 10 og 11, og man skal være i mål senest kl. 13:00. Det koster 40 kr. at deltage per hold på op til 5 personer og 20 kr. for enkeltpersoner. Tilmelding er ikke nødvendig, man møder blot op.

Indkørsel til mødestederne er mærket med rød/hvide markeringer.

Dato Sted Mødested
Søndag d. 1. sept. Gulddysseskov Kulturgården, Gulddyssevej 70, Gundsømagle
Søndag d. 8. sept. Grønlien Skov & Sillebro Ådal Grønlien Grusgrav, Ågade 56, Frederikssund
Søndag d. 15. sept. Sperrestrup Skov Tungegården Naturbørnehave, Tungegårdsvej 3, Ølstykke