Klubben og dens medlemmer deltager jævnligt i stævner både i nærområdet og rundt omkring i landet. Der er forskellige kategorier af stævner som beskrevet her.

I kalenderen og oversigten til venstre kan du se de O-løbsstævner, som bestyrelsen opfordrer alle til at deltage i. Her vil der blive forsøgt arrangeret fællesspisning, kaffe, eller lignende.

Åbne løb og stævner

Næsten hver weekend i sommerhalvåret er der forskellige åbne løb af forskellige karakter. Disse løb arrangeres af klubberne rundt omkring. Her tilmelder man sig individuelt men gerne sammen med andre klubmedlemmer.

Divisionsmatch

Kildeholm OK løber divisionsmatch mod andre klubber i Østkredsen, som dækker Sjælland mv. Det foregår tre gange om året. Her tilmelder klubben holdet og det tilstræbes, at så mange klubmedlemmer som muligt deltager, så vi udover en social oplevelse kan få det bedste resultat.

Mesterskaber

Orienteringsløb er en sport for alle på alle niveauer. Det betyder bl.a. at man frit kan tilmelde sig f.eks. Danmarksmesterskaberne. Det er en stor oplevelse at deltage på baner i andre dele af landet. Igen er der individuel tilmelding både til de formelle mesterskaber og de uformelle åbne baner der også tilbydes ved disse stævner.

Udenlandske stævner

Også i orienteringssporten er der gode muligheder for at tage til stævner i udlandet. Her er det værd at bemærke, at der foregår mange gode og spændende løb i vore nabolande.