Sikke en succes med Familie- og Motionsorientering i Slagslunde Skov. Hele 65 deltagere fandt vej, hvoraf halvdelen var en flok spejdere fra Gundsø. Lad os håbe, vi ser nogle af jer igen, når vi nu næste gang er at finde i Gulddysse Skov. Mere om det nedenfor.

Så er det slut med natløbene i denne omgang. Et par stykker fra klubben tog lige med til SM og DM, men mere skal der vist ikke berettes herom.

De første af de store løb på Sjælland, Danish Spring, fandt sted i den forgangne weekend. normale dagsløb og stævner rundt om i landet. Blandt de mange løbere var også 6 Kildeholm-løbere, som på den måde fik taget hul på foråret.

Tekniktræning

OTØ er stadig at finde derude, og Påsken byder jo på ganske fornuftigt vejr. Så hvorfor ikke lige smutte ud og varme op til divisionsmatchen. Lige nu er der baner både i Lystrup Skov og Store Hareskov, så det er lige uden for døren.

Løb og stævner

Nu er det tid til den første divisionsmatch, så skynd dig at tilmelde dig, inden der kommer noget i vejen. Husk, at alle bidrager positivt ved en divisionsmatch. Man kan ikke trække klubbens samlede resultat ned, alle, der deltager er med til at trække klubbens resultat op. Da datoerne med aktiviteter falder lidt tæt i April i år, vil vi fejre klubbens fødselsdag med kage efter divisionsmatchen, så der er en ekstra grund til at komme og deltage.

Det er også værd at bemærke, at endnu et DM finder sted i vores område i april. Der er DM Ultralang i Grib Skov Nord weekenden efter divisionsmatchen, så her er det med at sætte det lange ben foran. Er du ikke til ultralange baner, er der også afkortede baner, som svare cirka til de normale længder.

Datoerne finder du til sidst i kalenderen, men husk, at du altid kan få et overblik over de forskellige løb inde på O-Service, hvor også tilmelding i de fleste tilfælde finder sted.

Arrangementer

Som nævnt ovenfor er det divisionsmatchen d. 14. april i Vestskoven, der er fokuspunktet for april. Lad os mødes alle sammen og kæmpe for klubbens ære og et stykke fødselsdagslagkage efter løbet. Vi håber, alle klubbens aktive og passive dukker op til en hyggelig stund i skoven. Vil du bidrage med kage eller andet, så skriv til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Familie- og Motionsorientering d. 7. april er i Gulddysse Skov. Vil du hjælpe, så skriv til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Aktivitet

Bemærkninger

7. apr. Familie- og Motionsorientering Gulddysse Skov KOKs kalender Så er vi tilbage i Gulddysse Skov.
14. apr. Divisionsmatch Vestskoven Ballerup OKs hjemmeside Er du klar til den første divisionsmatch? Tilmeld dig straks på O-Service, så glemmer du det ikke.
21. apr. DM Ultralang Grib Skov Søllerød OKs hjemmeside Hvis du ikke er til ultralang, er der også afkortede baner.
28. apr. Åbne baner Store Hareskov OK73's hjemmeside Selvom det er 1.-2. divisionsmatch kan man jo bare tage en åben bane til et godt stævne.
5. maj SM Sprint Dragør Løbets hjemmeside Så er det tid til en tur rundt i Dragørs gamle bydel og havn.
11. maj DM Sprint  Fredensborg Løbets hjemmeside Gid det godt i Dragør med formen i top, eller skal der tages revanche?
12. maj Familie- og Motionsorientering Grønlien Skov KOKs kalender Tag familie og venner med... Vi ses i skoven.
12. maj DM Sprintstafet Fredensborg Løbets hjemmeside Mon der stiller hold fra Kildeholm?
19. maj Stifinderløb Tokkekøb Hegn DSR's hjemmeside Klassisk orienteringsløb, der afvikles for 78. gang.
26. maj Åbne baner Hedeland OK Roskildes hjemmeside Som om der ikke var nok løb i maj, kan man lige tage den her med.

Aktiviteter mærket med fed er det bestyrelsens håb, at alle klubbens aktive medlemmer deltager i.