Vores klubtøj fra Trimtex har turkis mønster på sort bund, samt grafiske elementer fra vores logo. Indtil videre har vi kun overdele i special design. Der fås faconsyede løbetrøjer med korte og lange ærmer (herre og dame model), samt overtræksjakker ligeledes i herre og dame modeller. De passer godt sammen med standard sorte benklæder.

Klubdragterne bestilles og købes samlet, da vi skal købe et minimum antal hver gang. Det vil blive annonceret, hvornår næste bestilling er, men giv endeligt løbende besked til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., hvis du har behov for tøj. Så samler han sammen og igangsætter, når der er tilstrækkeligt behov.