Tak for jeres deltagelse i Familie- og Motionsorientering i 2018/19. Vi håber, I nød det - det virkede ihvertfald sådan på alle de glade børn og voksne, der kikkede forbi.

Som I måske har bemærket, så holder vi lige en lille pause. Men bare roligt, vi skal nok vende tilbage med flere arrangementer i løbet af 2019. Så hold endelig øje med vores Facebook og hjemmeside. Her vil vi annoncere de forskellige arrangementer, vi tilbyder deltagelse i i løbet af året. I vil også modtage en nyhedsmail, når vi starter dem op.

Men hvad så ind til da? Kan vi så ikke komme i skoven? Spørg I måske jerselv og svaret er heldigvis: Selvfølgelig kan I det. Der er flere muligheder:

Faste Poster

Orienteringsklubber over hele landet har sat faste poster ud i skove, parker og andre sjove steder. Her vælger man selv, hvor og hvornår man vil ud. I kan finde en oversigt på hjemmesiden Find vej i Danmark. Kildeholm Orienteringsklub har også sat poster ud i de skove I kender: Sperrestrup Skov, Grønlien Skov, Sillebro Ådal og Gulddysse Skov.

Åbne arrangementer

Mange klubber holder ligesom Kildeholm Orienteringsklub forskellige åbne arrangementer. På Find vej i Danmark hjemmesiden er der en kalender, hvor disse arrangementer annonceres. Kik i venstre side, eller klik ind på oversigeten på Facebook.

Åbne orienteringsløb/stævner

Ved næsten alle orienteringsløb i Danmark er det muligt at deltage på det, der hedder en Åben Bane. Oversigten over disse arrangementer findes i det system, der hedder O-Service.

Den første gode mulighed er søndag den 10. marts, hvor der er løb i Jægerspris Nordskov. Kildeholm Orienteringsklub vil være til stede, og vi vil meget gerne vise jer, hvordan det foregår, hvis I har lyst til at prøve et løb i en anden og lidt anderledes skov. Det behøver ikke at være svære end det I er vant til, for der er et bredt udvalg af baner også nybegynderbaner, som I kender fra Familie- og Motionsorientering. Hvis I har lyst at deltage og gerne vil have vores hjælp, så kontakt os på forhånd, så vi kan lave en aftale. Skriv gerne til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. på mail. I kan læse alt om løbet i Indbydelsen - kik under Åbne Baner og bare roligt, det er mere simpelt end det umiddelbart ser ud til. Vi håber meget, I har lyst at tage med os i skoven og opleve et større orienteringsløb.

Medlem af Kildeholm Orienteringsklub

Selvfølgelig håber vi mest af alt, at vi kan byde jer velkommen som medlem af vores fantastiske klub. Et medlemsskab giver adgang til mange spændende tilbud:

• Vi tager ud til stævner sammen som det i Jægerspris Nordskov den 10. marts. Hvis I kommer her, kan I jo møde andre klubmedlemmer og få en god snak om det at være i klubben.
  • Vi holder hyggelige interne løb kun for klubbens medlemmer. Det næste er vores fødselsdagsløb i slutningen af marts.
  • Vi tager alle sammen til turnering sammen. Første gang er 14. april, hvor vi skal til Rude Skov og løbe divisionsmatch. Her betaler klubben startgebyr.
  • Vi er med i et træningsfælleskab, hvor der er tekniktræning for unge og voksne hen over for- og eftersommer. Det starter omkring 1. maj, måske lidt før.
  • Vi afholder intern børnetræning rettet mod de unge op til omkring 12 år. Det er mest sjov og leg, men rettet mod at lære at løbe orienteringsløb.
  • Og der er meget mere alt efter tid, lyst og ambitioner. I Kildeholm Orienteringsklub har vi fokus på det sociale samvær omkring sporten, så der er plads til alle.

Du kan læs om medlemsskab på vores hjemmeside eller kontakte Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Med venlig hilsen,
Bestyrelsen og Kildeholm Orienteringsklub