Det blev desværre ikke til en sejr alligevel. Arrangørerne var en omgang for tidligt ude med resultaterne og havde overset begynderklassen.

Det betød desværre, at Lyngby OK slog os med 1 point og ikke os, der slog dem med 1 point. Det betød så, at vi kom ned på 2. pladsen og kun fik 4 match-point. Med 2 match-point i posen fra forårets match endte vi á point med OK Skærmen på 6 match-point. Nu er det så de indbydes løbspoint, der tæller. Her havde OK Skærmen et plus på 8 point fra foråret, og vi fik 'kun' et plus på 7 point ved denne match. Dermed trak OK Skærmen det længste strå og blev nr. 2 i divisionen, og vi blev henvist til 3. pladsen. ØV - nederlag med mindst mulig margin...

Generelt klarede de enkelte løbere sig godt på deres baner, men idag er det nok især Livas indsats på mellemsvær bane for første gang, der skal fremhæves. Andre nye medlemmer kom også fint igennem og hev point hjem. Desværre ikke nok i den sidste ende.

Vi må så sørge for, at møde talstærkt og løbestærkt op til op/nedrykningsmatchen den 4. november, hvor det jo så kommer til at blive en kamp for at forblive i 5. division og ikke rykke ned i 6. division.