Trænger kroppen til at blive rørt efter den dejlige julemad og nytårschampagne/kransekage, så er der alletiders mulighed for det når Holbæk Orienteringsklub afholder deres nytårsstafet

Søndag den 7. januar i Boserup Skov ved Roskilde

Vi håber at se mange Kildeholmere til endnu en hyggelig dag i skoven, hvor vi som klub kan dele de gode (og mindre gode) oplevelser med hinanden, samt fastholde den gode heppeånd, vi så i Ravnsholt Skov.

Der er flere muligheder for at deltage:

• 3 mands mix stafet, hvor hver deltager løber én tur
  • 2T6 stafetten hvor 2 løbere skal løbe de samme 3 baner. Så løberne konkurrerer både mod hinanden parvis - og sammen mod de andre hold
  • Familiestafet med 3 baner i 3 sværhedsgrader, hvor deltagerne skal være i familie med hinanden
  • Børnestafet, som er en 3-mands stafet med 2 begynderbaner og 1 let bane
  • Herudover en række åbne baner

Inden for hver stafet er der forskellige muligheder for sammensætning af hold. Se nærmere i selve Indbydelsen.

Måske har I allerede et hold, hvis ikke så bare meld dig til og så sammensætter vi hold efterfølgende, når vi har overblik over hvem der ønsker at deltage. Du tilmelder dig til den klasse, du vil deltage i. Hvis du tilmelder dig som den første i klassen, bliver der automatisk oprettet et hold.  Du kan tilmelde dig et bestemt hold eller oprette det ved at indtaste Hold-navn og Tur-nummer. Er du i tvivl, tilmelder du dig bare klassen og skrive dine ønsker i Bemærkninger til egne klub, så ordner vi resten. Driller det, så send en mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., så klare han det for dig/holdet.