Ved Familie- og Motionsorientering i Sperrestrup Skov søndag den 8. oktober nåede vi op over 50 deltagere. Vi har siden sommerferien haft en fantastisk og opadgående deltagelse til vore arrangementer. Det har været en fornøjelse for alle at møde nye børn, unge, forældre og bedsteforældre, som har været forbi og prøve vores herlige sport og fritidsaktivitet. Samtidig er det også herligt at se mange familier, som vender tilbage gang på gang.

Nu holder vi en lille pause og får opdateret kortene og lavet nye ruter, som kan være klar til en ny serie af arrangementer lige efter nytår.

Hvis I ikke kan vente helt til januar med at komme i skoven, så er der også råd for det. De næste to søndage (15/10 og 22/10) vil flere af klubbens medlemmer deltage i åbne orienteringsløb i hhv. Jonstrup Vang ved Ballerup og Ravnsholt ved Allerød. Her er det også muligt for ikke klubmedlemmer at deltage. Vi vil gerne byde jer velkomne og hjælpe jer med at komme ud og løbe. Kontakt os gerne på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller Facebook, så lave vi en aftale om at mødes. Da der er tale om stævner er prisen lidt højere (ca. 50 kr for børn og 100 kr for voksne).

I kan også altid finde arrangementer i vores naboklubber og kort med faste poster i forskellige skove på Find Vej hjemmesiden.

Vi glæder os til at se jer igen, om ikke før, så til Familie- og MotionsOrientering den 7. januar 2018.