Så er det endelig ved at være forår, og det betyder, at teknik-træningen starter op igen.

Kildeholm OK har nemlig valgt at fortsætte i den fælles tekniktræning med klubberne Farum OK, Ballerup OK, Allerød OK og OK73.

Og første gang er allerede på torsdag den 30. marts. Der er mødested ved Farum OK's klubhus på Ryttergårdsvej 104 i Farum. Og der trænes by-sprint.

Tekniktræningen er for alle aldre fra ca. 9 år og for alle sværhedsgrader fra let til svær, og det er gratis for dig som medlem af Kildeholm OK.

Der er altid en let bane på 3 km, en mellemsvær på 4 km og en svær bane på 5-6 km med mulighed for afkortning. Den lette og den mellemsvære baner er uden moment - dvs. almindelig bane på helt almindeligt kort.

Den svære bane er oftest med moment - dvs. banen er lavet med fokus på en bestemt teknisk færdighed, f.eks. kompas/retningsløb eller kortforståelse.

Der er første instruktion kl. 17:15. Derfra ca. hver 10. min. Man skal være tilbage fra skoven senest kl. 19:30. Nogle gange er instruktøren, Mascha fra Farum, allerede klar kl. 17 – men det kan ikke garanteres hver gang. Det er også Masha som laver banerne og det plejer hun efter sigende at gøre rigtig godt. Mødested for de enkelte træninger fremgår af kalenderen på forsiden af vores hjemmeside og på vores Facebook-side.

Henrik Thune fra Kildeholm OK planlægger at møde op til de fleste træninger og har derfor også indvilliget i at være kontaktperson på stedet. Hvis du ikke lige kender Henrik, så kommer han ud af skoven på billedet her eller kan kontaktes på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller via Facebook. Vi opfordrer generelt til at bruge vores interne gruppe på Facebook for koordinering af samkørsel og/eller aftaler om at mødes til en god gang fælles træning.

Der skal derfor lyde en STOR opfordring til at bruge dette unikke tilbud og få noget god og gratis o-teknisk træning.