Farum OK har hermed glæden af at invitere medlemmerne fra Kildeholm Orienteringsklub og sine egne medlemmer til den traditionsrige juledyst, hvor vi iført juleløbetøj og nissehue skal kæmpe om at vinde juletrolden.

Dato: Søndag den 4/12-16

Skov: Ryget

Mødetid: Kl. 12.45

Start: Svær: kl. 13.00, let: kl. 13.10

Parkering: P-plads på Bavnestedet 161, koordinater: n55,794712 ø12,367446

Mødested: Over for p-pladsen på Bavnestedet 161

Baner: Julesjov, 1 time (svær) samt Familie-/let, 45 min

Løber du normalt mellemsvær bane, er det muligt at få en livline samt at "ringe til en ven", når du tilmelder dig på den svære bane.

Banerne er lavet som et pointløb (find så mange poster som muligt i et givet tidsrum) med mulighed for ekstra point for nissehue, festlige jule-udklædninger, flerstemmige julesange og andre kreative indslag. Overdommeren står for at vurdere antallet af point for de enkelte udklædninger/indslag.

Kort: i følge den traditionelle JuleOF-kortnorm

Overdommer: Krea-nisse

Banelægger: Gammel-nisse og Krea-nisse

Julekort-fremstiller: Gammel-nisse

Efter løbet mødes vi i Farum OK’s klubhus på Ryttergårdsvej 104, 3520 Farum til glögg, saft og æbleskiver. Der er mulighed for et bad først. Serveringen begynder kl. ca. 14.30.

Tilmelding for Kildeholm-løbere og deres familie:

Via mail til: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. - angiv hvilken bane du/I ønsker at løbe, og hvem der evt. løber sammen på den lette bane - og angiv venligst, hvis I mod forventning ikke kan deltage i den efterfølgende julehygge.

Pris 25 kr pr. person indbetales til løbskontoen (Reg.nr. 2416 Konto 6892 606 445) ved tilmelding.

Sidste tilmelding: tirsdag den 29/11.

Julehilsen
Gammel-nisse, Krea-nisse og Glögg-nisse