Er du klar til mere Familieorientering, eller frisk på at prøve det?

Vi starter op igen med en ny omgang sjov og hygge blandet med motion og samvær i skoven i september og oktober. Som noget nyt, vil der være arrangementer i både Sperrestrup Skov, som vi kender, og i Grønlien ved Frederikssund. Vi har nemlig brugt sommeren på at tegne et nyt kort over Grønlien.

Familieorientering er en aktivitet, hvor alle kan være med. Her kan man prøve at finde vej efter et kort; alene eller sammen med familie og venner. Det er ikke svært, da ruterne er lette og tilpasset deltagere med ingen eller kun lidt erfaring. Små fødder eller en solid klap/barnevogn kan også komme rundt på ruterne. Det tager omkring en time at gå en af turene, der er mellem 2 og 5 km. Har man taget løbeskoene på, går det naturligvis hurtigere. Der vil også være en rute for dem, der har prøvet det før og gerne vil udfordres lidt.

De kommende arrangementer finder sted:

4. september Grønlien, Frederikssund
11. september Sperrestrup Skov, Ølstykke
18. september Grønlien, Frederikssund
2. oktober Grønlien, Frederikssund
9. oktober Sperrestrup Skov, Ølstykke

Alle dage er det muligt at starte mellem 10 og 11, og man skal være i mål igen senest kl. 13:00.

Mødestedet for arrangementerne er:

Grønlien Naturlegepladsen i Grønlien Grusgrav, Frederikssund.
Følg de rød/hvide skærme fra indkørslen til Slåenbjerghuse på Ågade i Frederikssund.
Sperrestrup Skov Skovbørnehaven Tungegården, Tungegårdsvej 3, Ølstykke.
Følg skærmene fra Roskildevej øst for Ølstykke.

Prisen for at deltager er 40 kr. per hold/familie på op til 5 personer. Der kan betales med kontanter eller MobilePay ved starten. Tilmelding er ikke nødvendig.

Er du medlem af klubben, er du velkommen som hjælper eller til at komme og løbe med. Det er gratis for medlemmer.