Nu skal det være…

Søndag den 21. august skal vi alle til Ll. Hareskov og forsvare klubbens farver ved en divisionsturneringsmatch.

Som i foråret foregår det mod DSR/Fredensborg OK/Vinderød OK, Hvalsø OK og OK SG.

Det er resultatet samlet af disse 2 matcher, der gør, om vi skal være med den 25. september i Rude Skov og løbe om oprykning.

DU bør løbe med, der er o-baner til alle, og det er gratis den dag.

Tilmeld dig enten på O-Service eller via mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Se også invitationen.

Det er hyggeligt og rart, at vi efter løbet i skoven kan samles ved klubstanderen og hygge lidt. Er du ikke frisk på at lave lidt sandwich, noget frugt eller en bradepande? Giv i givet fald besked til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Kom nu.