I forlængelse af vores Familieorientering i Sperrestrup Skov tager vi nu fat på SkovCup sammen med de deltagende børnefamilier.

SkovCup er 6 arrangementer for børn, unge og deres forældre i perioden april-juni. Første gang er onsdag d. 27. april i Præstevang med mødested ved Frederiksborg Byskole.

Kildeholm Orienteringsklub vil være til stede alle dage, så kom kun trygt i skoven. Vi skal nok hjælpe jer, så det bliver en sjov oplevelse for både børn og voksne. I finder os på pladsen ved vores klubbanner og er klar med introduktion og hjælp mellem 16:30 og 17:15 alle onsdage.

Læs mere på SkovCups hjemmeside. Her finder du oplysninger om baner, priser, og frem for alt mødested og parkering. Kubben betaler startgebyr for medlemmer af Kildeholm Orienteringsklub.